.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کاری که می توانید در مورد قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ انجام دهید که در 10 دقیقه آینده شروع می شود

samsung tvهمانطور که گفته شد این تلویزیون از طراحی باریک و مینیمال برخوردار است و جلوه بسیار جذابی به منزل شما خواهد بخشید. تلویزیون سامسونگ AU8000 برای نصب بر روی دیوار مناسب است. شما با نصب این تلویزیون بر روی دیوار دیگر فاصله ای بین تلویزیون و دیوار مشاهده نمی کنید و این موضوع می تواند جذاب باشد و حس خوبی به کاربر منتقل کند. بسته به نوع دیوار و نوع نصب ممکن است میان تلویزیون و دیوار فاصله وجود داشته باشد. پایه دیواری را باید بصورت جداگانه خریداری نمایید. دستیار صوتی گوگل و الکسا ممکن است در زمان فروش این تلویزیون در دسترس نباشد و طی یک آپدیت در آینده منتشر شود. محتوای سرویس های مختلف بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند. برنامه ها بسته به مدل تلویزیون و منطقه جغرافیایی ممکن است در دسترس نباشند. ریموت کنترل و عملکرد آن با توجه به مدل تلویزیون ممکن است متفاوت باشد.

  • پاسخ به پرسشهای متداول
  • اهمیت تنظیم کانال تلویزیون سامسونگ
  • تم های تاریک و روشن
  • شیوههای پرداخت

samsung tvوجود رنگ های واقعی در تلویزیون باعث نمایش بیشتر جزئیات تصاویر و واقعی تر شدن آنها می شود. با برخورداری تلویزیون 4K سامسونگ RU7100 از تکنولوژی Pur Color محتوای مورد علاقه خود را با رنگ های واقعی تماشا کنید. کیفیت رنگ ها و برخورداری از طیف گستره تر از رنگ ها در یک تلویزیون تاثیر زیادی بر کیفیت تصویر دارد. به همین دلیل سامسونگ از تکنولوژی Pur Color در تلویزیون 2019 خود استفاده کرده است. به کمک این تکنولوژی رنگ های واقعی و طبیعی را در تصاویر مشاهده خواهید کرد. فیلم ها و برنامه های خود را با کیفیتت فوق العاده و رنگ های واقعی مشاهده کنید. با استفاده از تکنولوژی PurColor در تلویزیون RU7100 رنگ های واقعی تری را تجربه خواهید کرد. تفاوت رنگ در تلویزیون سامسونگ RU7100 با سایر تلویزیون ها را در تصویر زیر مشاهده میکنید. تلویزیون ال ای دی RU7100 سامسونگ از کیفیت تصویر 4K UHD برای نمایش تصاویر خود برخوردار است.

تلویزیون سامسونگ ال ای دی

سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت Bluetooth Audio نیز مجهز کرده است تا با استفاده از آن بتوانید محنوای صوتی مورد نظر خود را از طریق تلفن همراه بر روی تلویزیون پخش کنید. همچنین تکنولوژی دیگری وجود دارد که دقیقا نقطه مقابل تکنولوژی Bluetooth Audio است. با تکنولوژی TV Sound to Mobile همانطور که از اسمش پیداست، شما می توانید صدای تلویزیون را بر روی موبایل خود داشته باشید. این قابلیت زمانی به کار می آید که نمی خواهید برای کسی مزاحمت ایجاد شود و به راحتی محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید. قدرت صدای تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU8000 قابل قبول است اما اگر به دنبال توان صوتی بیشتری هستید می توانید از طریق سایت دی جی بانه اقدام به خرید سیستم صوتی حرفه ای، ساندبار و یا سینمای خانگی کنید. همانطور که اطلاع دارید تلویزیون سامسونگ 55AU8000 از توان صوتی 20 وات برخوردار است. اما اگر به دنبال توان صوتی بیشتر و صدای فراگیر تری هستید می توانید با خرید ساندبار این نیاز را برطرف سازید.

این یکی از ویژگی های خوبی است که در تلویزیون TU7000 به کار رفته است و خبر خوبی برای علاقه مندان به بازی است که دنبال یک تلویزیون با قیمت مناسب برای بازی هستند. برخورداری تلویزیون سامسونگ TU7000 سایز 55 اینچ از Game Enhancer کیفیت بازی ها را بدون نیاز به تنظیمات دستی و به صورت خودکار بهبود می بخشد. به این ترتیب وضوح تصاویر افزایش یافته و حرکات سریع بدون هیچگونه تاری یا توقف پخش میشوند. قابلیت Game Enhancer باعث میشود Input Lag یا تاخیر ورودی کنترل شده و به حداقل برسد در نتیجه شاهد پخش صحنه های سریع و روان خواهید بود. با کاهش تاری تصاویر هنگام پخش صحنه های سریع و دیدن جزییات، شما میتوانید در زمان درست عکس العمل نشان داده و در نتیجه برنده بازی خود باشید. در دسترس بودن این ویژگی به کنسول بازی متصل شده به تلویزیون بستگی دارد. تلویزیون های 2020 سامسونگ که به تازگی معرفی شده اند از طراحی شیک و منحصر به فردی برخوردار هستند.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچهمانطور که اطلاع دارید تلویزیون سامسونگ 65AU8000 از توان صوتی 20 وات برخوردار است. اما اگر به دنبال توان صوتی بیشتر و صدای فراگیر تری هستید می توانید با خرید ساندبار این نیاز را برطرف سازید. سامسونگ تلویزیون AU8000 را به تکنولوژی Q-Symphony مجهز کرده است. نحوه کار این تکنولوژی به این صورت است که تلویزیون و ساندبار به یک دیگر متصل می شوند و شما شنونده پخش صدای همزمان و هماهنگی از سوی تلویزیون و ساندبار خواهید بود. با این وجود دیگر نیازی به بی صدا کردن بلندگو های تلویزیون ندارید و صدای پرقدرتی را در اختیار خواهید داشت. فناوری Q-Symphony باعث میشود تا تجربه ای بهتر از شنیدن صدای تلویزیون و ساندبار به صورت همزمان به دست آورید. امکانات هوشمند تلویزیون AU8000 سامسونگ بسیار خوب و کار آمد است. این تلویزیون از نسخه ششم سیستم عامل تایزن برخوردار است. تلویزیون های 2021 سامسونگ که از این نسخه از سیستم عامل Tizen استفاده می کنند نسبت به تلویزیون های 2020 سامسونگ دارای امکانات هوشمند بیشتر و بهتری هستند.

 

با اطمینان خرید کنید!

با بهترینهای سامسونگ همراهی کنید. یک اشتراک همه جانبه و منعطف پذیر كه به شما امکان میدهد محتواهای برتر را انتخاب کنید. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون سامسونگ هميشه پيروز باشيد! با اطمینان خرید کنید! مالکیت انعطافپذیر با دسترسی و مراقبتهای ویژه و دسترسی به QLED، جدیدترین تلویزیونهای سامسونگ را تهیه نمایید. در برخی كشورها قابليتهايی وجود دارد كه میتوانید یوتیوب و شوتایم را با یک قیمت پايين ماهانه خریداری نمایید. در شرکت سامسونگ شرایطی قرار دارد که میتوانید اکنون بخرید، ولی در زمان دیگری پرداخت نمایید! در فروشگاه آنلاين قسطی کلاب نیز و شرایطی وجود دارد که میتوانید محصولات مورد نیاز خود را که شامل لوازم خانگی و کالاهای دیجیتالی است به صورت نقدی و يا اقساطی خریداری نمایید. برای خرید اقساطی باید از این سایت ارزشمند درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از روشهای استفاده از بایچک، ليزينگ فراز اندیشان و پارسیان اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تلویزیون samsung است.

در بین تلویزیون های موجود هر شرکت انواع مدل نمایشگرها را تولید می کند و هر کدام به سلیقه خود، نام های مختلفی را روی محصولات خود می گذارند. نمایشگرهای OLED / QLED، کریستالی، LED، نانوسل و … همه و همه باعث ایجاد سردرگمی بیشتر افراد در زمان خرید تلویزیون می شود. ما اینجا هستیم تا بهترین مدل تلویزیونی را که برای شما مناسب است در اختیارتان قرار دهیم. در اینجا به معرفی تلویزیون QLED Q70A سامسونگ می پردازیم. همانطور که می دانید، تلویزیون سامسونگ Q70A نسخه بروز شده Q70T است که در سال 2021 معرفی و روانه بازار شد. نمایشگرهای کیولد اولین بار در سال 2017 توسط سامسونگ برای رقابت با اولد های ال جی معرفی شدند، در حال حاضر کیولدهای سامسونگ سهم بزرگی از نمایشگرهای رده بالا و گیمینگ بازار را به خود اختصاص داده اند. تلویزیون Q70A نمایشگر فورکی و هوشمند سامسونگ است که از فناوری QLED برای روشنایی و رنگ دهی به پنل VA خود استفاده می کند.

شش حقایق عجیب درباره تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ TU8000 سایز 85 اینچ ابعاد بزرگی دارد و بیشتر از سایر سایز ها در معرض دید است اما نگران نباشید چون از طراحی جذاب این تلویزیون خسته نمی شود. زیبایی و هماهنگی تلویزیون صفحه تخت 85TU8000 با دکوراسیون منزل شما تضمین شده است. محصول اصلی ممکن است با تصویر نمایش داده شده تفاوت هایی داشته باشد. برای مشاهده تصاویر واقعی محصول به گالری تصاویر بالای صفحه مراجعه کنید. محتوای سرویس های مختلف بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند. برنامه ها بسته به مدل تلویزیون و منطقه جغرافیایی ممکن است در دسترس نباشند. ریموت کنترل و عملکرد آن با توجه به مدل تلویزیون ممکن است متفاوت باشد. امکانات این تلویزیون بسته به منطقه جغرافیایی مختلف ممکن است تفاوت هایی داشته باشند. محصول واقعی ممکن است با کالای نشان داده شده در توضیحات متفاوت باشد. برای مشاهده عکس های واقعی محصول به گالری تصویر محصول در بالای صفحه مراجعه کنید. همیشه بهتر است، به سوالاتی پاسخ بدهید که سوال شخصی شما پیش از این بوده و با تجربه یا تحقیق پاسخ آن را بدست آورده اید.

  1. قیمت کمتر نسبت به تلویزیونهای OLED ال جی
  2. یک پورت لن
  3. Afraland - 6 ماه پیش
  4. سیستم عامل webOS نسخه 5
  5. پورت ورودی USB نسخه 2.0
  6. عدم برخورداری از فناوری adaptive sound
  7. نمایش همه محصولات پرینتر و پلاتر

امکانات این تلویزیون بسته به منطقه جغرافیایی مختلف ممکن است تفاوت داشته باشد یا در دسترس نباشد. ریموت کنترل واقعی ممکن است با تصویر نشان داده خرید تلویزیون سامسونگ سری AU7100 شده متفاوت باشد. TU7000 سامسونگ با پشتیبانی از ویژگی TapView امکان انتقال تصاویر را از تلفن همراه به تلویزیون فراهم میکند. ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بخواهید تصویری را روی صفحه نمایش بزرگتری مشاهده کنید یا از موبایلتان فیلمی را به صورت همزمان به چند نفر از دوستانتان نشان دهید. سامسونگ برای حل این مشکل در تلویزیون TU7000 راهکار جدیدی را ارائه داده و از آن تحت عنوان Tap View نام برده است. Tap View این امکان را فراهم میکند تا فیلمها و عکسهای داخل تلفن همراه خود را روی صفحه نمایش تلویزیون پخش کنید. با انتخاب گزینه Tap View، تلویزیون سامسونگ TU7000 به صورت خودکار محتوای در حال پخش روی تلفن همراه را روی تلویزیون Mirror می کند. به این ترتیب خیلی سریع و راحت می توانید از قابلیت Screen Mirror در این تلویزیون استفاده نمایید.

 

قیمت تلویزیون سامسونگ Tu8000 55 دیجی کالا

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت فروشگاه مولودی مال.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 694
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : دو شنبه 2 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی